Dames op Prikmavera

  • MDK

    Heren, zijn er ook al dames gevonden die naar de Prikmavera komen? Ik heb nog geen oproep voorbij zien komen op vrouwenwielrennen? Durven jullie niet?! ;-)

  • De Deboosere van Timofeeff

    Dames, dames!!

  • Catena

    Misschien ligt het eraan hoe je het erop zet. Ik heb dit er op gezet:

    20 oktober wordt op de Holterberg in Holten een extra afsluiting van het wielerseizoen gedaan door de leden van Prikpagina. Het is uit een geintje ontstaan, maar uiteindelijk toch doorgezet. We gaan er een leuke dag van namen, met allerlei ‘bekende Prikbordnamen’. Natuurlijk zijn ook de prikkers van het damesprikbord daar van harte bij uitgenodigd!! Jullie horen ook bij het wielrennen.pagina.nl-prikbord!!! (vandoor ook dat dit bericht op dit prikbord ook gepast is ;)).

    We starten met een tocht van ongeveer 40 km, waarna we een koersje rijden op een omloopje van 4 km met in elke ronde de beklimming van de motieweg. Een klein koersje van zo'n 20 km. De wedstrijd heeft natuurlijk ook een naam: de Prikmavera!

    Na afloop gaan we in restaurant Het Losse Hoes gezamelijk de Ronde van Lomardije volgen, zodat we Michael Boogerd zijn laatste grote overwinning kunnen zien pakken.

    Er is zelfs al een site. Neem gauw een kijkje op: http://www.prikmavera.blogspot.com/

    Tevens zijn op het andere prikbord genoeg onderwerpen te vinden over de Prikmavera, waar informatie afgehaald kan worden.

    Ik (en met mij vele anderen) hopen dat er ook van dit prikbord wat leden aanwezig zullen zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! Bedankt voor jullie aandacht, we hopen wat van jullie te horen en tot in Holten!!

    Leek me toch een redelijke tekst!

  • Debby

    De HH organisatoren prefereren een persoonlijke benadering…

    Geheel te begrijpen.

  • Catena

    Sorry HarrieH leg ff uit:….HH?…

  • Catena

    Of is het nu HarrietH?:p

    Valt dan ook niet op op zo'n prikbord als je je eigen emailadres er bij laat staan….

  • Debby

    1) HH = heren

    2) on purpose voor insiders

    Zie het als steuntje / duwtje in de rug voor nog twijfelende vrouwen. Of haken ze juist massaal af?

  • Catena

    Nu wel ben ik bang:p hahaha