WK Ploegentijdrit

  • lodjan

    Startlijst:

    14:00 Team Ecuador

    14:04 Mg Kvis - Wilier

    14:08 Rabobank Development Team

    14:12 BDC Marcpol

    14:16 Kolls Cycling Team

    14:20 Adria Mobil

    14:24 Caja Rural - Seruras RGA

    14:28 CCC Polsat Polkowice

    14:32 Rusvelo

    14:36 Wanty - Groupe Gobert

    14:40 Topsport Vlaanderen - Baloise

    14:44 Team Europcar

    14:48 Cannondale

    14:52 FDJ.fr

    14:56 Lotto-Belisol

    15:00 Garmin-Sharp

    15:04 Lampre-Merida

    15:08 Trek Factory Racing

    15:12 Giant-Shimano

    15:16 Belkin Pro Cycling

    15:20 Astana

    15:24 BMC Racing

    15:28 Katusha

    15:32 AG2R La Mondiale

    15:36 Tinkoff-Saxo

    15:40 Movistar

    15:44 Team Sky

    15:48 Orica-GreenEDGE

    15:52 Omega Pharma - Quick Step

    Officiële startlijst met renners: http://www.mundialciclismoponferrada.com/descargas/categoria18/categoria20/5128654.pdf

  • Julius Deutsch

    Dumoulin doet ook mee. En daar hij ook al de individuele tijdrit rijdt zal hij niet meer fris zijn voor de wegrit. Vreemd dan dat Johan Lammerts hem toch daarvoor selecteert. Want een vermoeide Dumoulin zal voor de wegrit immers van weinig waarde zijn. Weet Johan dan niet dat Dumoulin op het WK al een druk programma heeft? Of is het aanbod van degelijke renners in Nederland dermate gering dat zelfs een vermoeide renner de voorkeur krijgt?

  • lodjan

    Tejay van Garderen doet ook een triple. Wie nog meer?

  • NOA67

    Hij zal wel tijdig hersteld zijn hoor. Al zou het me sowieso verbazen mochten we top 10 rijden. Het deelnemersveld kent vele favorieten en daar zit geen landgenoot bij.

  • rustdag

    Topsport is ook keuzes maken. Giant doet duidelijk niet. Die hebben last van de mee doen is belangrijker dan winnen mentaliteit.

  • Leon.

    rustdag Schreef:

    ——————————————————-

    > Topsport is ook keuzes maken. Giant doet duidelijk

    > niet. Die hebben last van de mee doen is

    > belangrijker dan winnen mentaliteit.

    Dus Giant zou zijn beste tijdrijder niet in de TTT moeten opstellen omdat hij een week later fris moet zijn in de wegrit waar hij 20-30 grotere kanshebbers treft? Grapjas…

  • Julius Deutsch

    NOA67 Schreef:

    ——————————————————-

    > Hij zal wel tijdig hersteld zijn hoor.

    Ook na een zwaar seizoen? En dergelijk programma rijden bij aanvang van het seizoen zonder niveau verlies lukt misschien nog wel. Maar als je al veel koersen in de benen hebt ligt dat toch wat genuanceerder.

  • rustdag

    Ey Leon goedemorgen. Hij moet eerst zelf nog een tijdrit rijden, en dan pas jouw weg wedstrijd. En ja in de wegrit maakt hij meer kans op een plak dan bij de ploegen. En idd dat word nog knap lastig. Maar vandaag weet hij zeker dat hij voor spek en bonen mee rijdt. En verspeelt hij misschien net die paar procentjes die hij daar tekort kan komen. Dat bedoel ik met keuzes maken. maar zijn hoofd doel blijft natuurlijk de Tijdrit.

  • Leon.

    Ik zie toch echt dat alle favorieten voor de individuele tijdrit ook vandaag aan de start staan. En of Giant voor spek en bonen meerijdt, ik weet het niet, ik zie een stuk of 10 kandidaten voor brons.

    Bovendien: Giant betaalt het salaris van Dumoulin, dus dan is het logisch dat ze de renner die in de TTT het verschil kan maken opstellen. Niks moeite met keuzes maken.

  • Slimmerd

    Bij de vrouwen in ieder geval geen medaille voor de Rabo-ploeg, ze waren goed op wegmaar gingen vervolgens onderuit, overigens was Vos al gelost op dat moment…