maasvallei nieuwelingen!!!!

  • mike

    weet iemand de uitslag van de maasvallei en foto's

  • Frans

    Uitslag nieuwelingen Maasvallei:

    Met de uitslag was helaas van alles aan de hand. Over diverse plaatsen moest nog gediscussieerd worden.

    De eerste drie met grote zekerheid:

    1.Martijn van Schaijk van “ Buitenlust” won de sprint van een kopgroep van 12 renners.

    2.Jeroen Poppe van CC 75 Nijverdal

    3.Michel Kreder van LWV Swift

  • Mazzerati

    Zie je wel, iedereen kan winnen bij de nieuwelingen!

  • ...

    chapou voor martijn ik wist wel dat hij een groote kans maakte ik ken hem ook redelijk goed en zoals ik hem als 1e jaars tot nu toe heb zien koersen is het egt goed!

    groeten een vriend van martijn zelf ook nieuweling;)

  • hendrik

    wie wint er bij de junioren

  • WdG

    wil ik ook graag weten, nog liever de eerste tien natuurlijk, maar ff het podium te weten komen zou al leuk zijn

  • Theo Hartogs

    beste mazzarati

    respect voor een mede coureur is het eerste wat een renner hoort te hebben.

    Ik vind het nogal negatief om te stellen na de winst van Martijn “ Zie je wel , iedereen kan winnen bij de nieuwelingen”

    Als je de Maasvallei wint kun je goed fietsen.

    Maar schijnbaar maakt afgunst ook blind.

    Wat voor onzin is het toch om liever iemand af te kraken i.p.v. te kijken wat je van iemand kunt leren ! Of vindt je het moeilijk om zo kritisch naar jezelf tekijken.

    Daarnaast heb ik Michel Kreder toch ook wel vaker bij de eerste 10 gezien dit jaar. Dus toch geen toevals treffer ?

  • thijs

    hallo!

    Er was een kopgroep van 12 man, de wedstrijd werd in sprint beslist.

    Een groep van 12 man is niet echt veel en de verschillen op de meet waren duidelijk, maar toch presteert die domme jury het voor de zoveelste keer om de renners niet te klassekeren. De eerste 5 renners werden wel met de camera gefilmt maar de renners 6 t/m 10 werden gefilmt en 11 en 12 weer wel.

    Dus 6/10 werd naar de jurybus geroepen. Daaraangekomen wou de jury van de plaatsen 6/10 een gedeeltelijke 6e plek maken. Maar de jury stuurde ons opeens de bus uit. Na ong. 20 min. te hebben gewacht ben ik en de anderen ook nog even naar binnen gegaan. Daarbinnen vroeg ik gewoon hoe lang het nog zou gaan duren. Ik en de anderen kregen alleen een grote mond en de man die voor de fotofininsch moest zorgen lachte ons zelfs uit.

    Omdat ik naar huis moest ben ik wegegaan en weet dus ook niet hoe het afgelopen is. Zelf weet ik wel wat ik geworden ben (7) maar ik vind dit echt stom zeker voor zo`n belangerijke wedstrijd voor nieuwelingen.

    Er later keken we nog even naar de bus en zagen we zelfs 3 camera`s staan ( in op het dak, en 2 vanuit de bus zelf) Nou als ze het dan niet kunnen filmen.

    Weet iemand misschien hoe het nou wel is afgelopen????

    groetjes en bedankt, thijs van amerongen

  • bakatos

    wat wil je ook Mazzarati reed jarenlang met beschimmelde bidons

  • RoBo

    Heey Thijs,

    Het is zo afgelopen. De renners op de plaatsen 6 tot en met de 10de plaats zijn allemaal 6de het geld daar is het gemiddelde van genomen en van de punten voor het NK klassement. Je bent dus gewoon op een 6de plaats gezet. Gefeliciteerd ermee.

    Ik zie je nog wel op de koersen,

    Roald Bode