Simoni geschorst

  • kweet

    dat d8 ik!

  • Hans

    joh bou, je moet je mond dichthouden. casero wint devuelta en moet duss automatishc geplaatst zijn. dus voortaan mond dicht

  • buxus

    Hallo coasties - pro + kontra,

    Kobe schreef:

    >

    > Volgens mij wil jij de prestaties van Coast gewoon niet zien.

    > Wat dacht je van mannen als Zulle, Casero, Plaza, Garmendia,

    > Beltran, Guidi, Wilhelms, Hoj, Michaelsen en Aebersold. Daar

    > zullen veel teams jaloers op zijn om zulke mannen te kunnen

    > op stellen. Coast staat momenteel in de top 10 van de TT1 en

    > dan te bedenken dat de spaanse tak zich vooral richt op de

    > Vuelta hun vormpiek dus later in seizoen plaatsen.

    Kobe hat recht!

    Ik denk montag sagt Jean-Marie: “COAST in TdF 2002”!!!!!!

  • siegfried

    Coast voor de goede renners

    Jaen Delatour door hun sterke optreden dit jaar ( Leblanc heeft niet veel nodig om hen uit te nodigen ) en het is natuurlijk een Franse ploeg …

  • Bou

    Hans schreef:

    >

    > joh bou, je moet je mond dichthouden.

    dat maak ik zelf wel uit

    > casero wint devuelta en

    > moet duss automatishc geplaatst zijn. dus voortaan mond dicht

    Casero wint de vuelta, inmiddels weer bijna een jaar geleden.

    De vorige ploeg van Casero is automatisch uitgenodigd voor de tour, door Casero's vuelta-zege. Had hij maar niet van ploeg moeten veranderen (net als Simoni)

  • Marco

    Tourwildcard?

    Ik verwacht maandag een moralistisch verhaaltje van JML over valsspelers die het aangezicht van de Tour kunnen schaden …

    Ik hoop op een niet hypocriete slijmverhaaltje maar gewoon de mededeling dat Saeco vooral op basis van Simoni de wildcard kreeg en dat door de te verwachten schorsing van Simoni de wildcard van Saeco vervalt.

    Ik verwacht een jubelzang van JML over de prestaties van Delatour in de Midi Libre, en het wedstrijdje dat Lefevere gisteren won zal ook wel aangehaald worden, kortom een wildcard voor Jean Delatour.

    Ik hoop op een wildcard voor de ploeg met de sterkste man uit de ronde van Romandie, een hele groep Spaanse ronderenners en nog meer mooi volk, kortom een wildcard voor Team Coast …

  • Marco

    .

    > De vorige ploeg van Casero is automatisch uitgenodigd voor de

    > tour, door Casero's vuelta-zege. Had hij maar niet van ploeg

    > moeten veranderen (net als Simoni)

    Nee, Bou, nu heb je het mis, als we Festina zouden zien in de Tour zou het wel heeel raar lopen ….

    Je bent waarschijnlijk in de war met de regel dat de winnaars van het ploegenklassement automatisch het volgende jaar geplaatst zijn voor de grote ronden … (Alessio, Kelme)

  • Mark

    Ben het volledig eens: ik hoop dat hij kiest voor Team Coast, maar ik vrees dat het Jean Delatour zal worden.

    Tuurlijk is de Midi Libre een kleine koers vergeleken met de Giro! Maar om die koers nu een kermiskoers van 5 dagen te noemen, dat klopt ook niet.

  • siegfried

    Voor Leblanc is een koers waar een fransam wint nooit een kermiskoers. Moest Casero Wereldakmpioen zijn en Brochard dat ritwinstje in de midi Libre dan kiest hij nog voor Jean delatour. Hij is zo en hij zal nooit veranderen.

  • Bou

    siegfried schreef:

    >

    > Voor Leblanc is een koers waar een fransam wint nooit een

    > kermiskoers. Moest Casero Wereldakmpioen zijn en Brochard dat

    > ritwinstje in de midi Libre dan kiest hij nog voor Jean

    > delatour. Hij is zo en hij zal nooit veranderen.

    Helaas heb je gelijk.