Tour de France

  • Harry

    Hallo, ik hoor nog weinig over de Tour de France!! Wat denken jullie ervan, komen er nog grote verrassingen of wordt het weer Armstrong. Wie zullen de sprints gaan beheersen? geen Cippolini!! Zabel, Steels, Pettachi …….

  • Wouter

    Ik vraag me af of er wel zo veel massasprints zullen komen. Want welke ploegen gaan er achter de vluchters rijden? Nu Cipo er alweer niet meer bij is zijn er weinig ploegen die 100% voor hun sprinter gaan. Wellicht gaat AG2R nog echt jagen en ook bijv. Domo en Mapei zullen belangen hebben bij een sprint. Maar verder? Ik denk dat Fassa Bortolo niet op de sprinters gokt maar op vluchtpogingen. Telekom neemt ook nooit het gewicht van de achtervolging op zich. Zij komen altijd in de laatste 10km met hun treintje, maar wellicht is de vogel dan al gevlogen.

  • wiebo

    Lotto voor mcEwen en de gebroeders Nazon willen hun ploegen ook nog wel eens op kop laten rijden voor een massasprint.

  • Harry

    WAT DACHT JE VAN PETTACHI, DIE HEEFT VORIG JAAR TOCH BEST WEL WAT LATEN ZIEN IN DE

    TOUR. UITEINDELIJK KOMEN ER TOCH ALTIJD WEL WEER EEN STUK OF 5, 6 MASSALE AANKOMSTEN.

  • Hans

    en telekom zal zeker niet voor zabel rijden. Denk is ff na

  • siegfried

    Ik heb nog altjd nergens gelezen dat Pettachi start hoor in de Tour. Zijn doel was toch de Giro , Vuelta en WK ?

    Ik verwacht ook niet veel spurts. Lotto en telekom.

    AG2R, Bonjour en LFDJ geven nooit het volle pond.

  • MP

    denk zelf is ff na HENK, voor wie moet telekom dan rijden??? Ullrich doet niet mee en verdere goede klassementsrenners hebben ze niet. Vinokoerov misschien, maar dat is geen man voor de eindzege of top10 notering in de tour. Oke hij won parijs-Nice maar ik geloof niet in zijn kansen. Met zabel kunnen ze dan veel etappeoverwinningen behalen.

  • Kobe

    Toch vreemd in ‘99 werd Vino als kanshebber voor de Toureindzege gezien door verschillende media na zijn mooie DL zege en het wegvallen van Pantani und der Jan. (Maar ja die media zagen waarschijnlijk niet dat de Yankee zo zou gaan vlammen, terwijl dit wel te verwachten viel voor de echte kenners, remember 3x4 in het najaar ’98). Maar sinds z'n overgang naar de Duitsers mag ie zich alleen nog richten op de kleine, denk ook dat daar z'n kracht ligt.