Bjorn, Axa en "de geest"

  • Dranghekbewaker

    Ik heb de discussie van over bjorn cornelissen gevolgd, laat ik dit zeggen:

    zolang er nog een figuur als ene ton welling in deze ploeg rondwaard verbaast het me absoluut niets !!!

    niceday4you2

  • Pistier

    Wat een laster. Welling heeft niets dan goed voor de wielersport gedaan, en stopt bovendien vrijwillig al zijn tijd erin. Schaam je proleet! Wordt moe van mensen die alleen maar onzin kunnen uitkramen.

    P.

  • Dranghekbewaker

    Geachte heer Pistier,

    Ik ben geen proleet en weet precies waar ik het over heb. De heer welling hoort niet in de wielrensport thuis. Ik denk dat het verstandig is als u zich wat meer in de dopingmaterie verdiept.

    Ik wens u daar veel succes en wijsheid mee.

    niceday4you2

  • Wouter

    Hé drankhekbewaarder, wordt dan wat meer conkreet. Je stuurt nu alleen maar beschuldige woorden de wereld in zonder dat je daar iets dieper op in gaat. Als je zoiets zegt (“De heer welling hoort niet in de wielrensport thuis.”) zeg dan waar je dat op baseert en kom met bewijzen. Dit soort loze kreten leiden tot niks

  • Frank

    De een zegt vrijwel niets. Alleen dat ie niet verbaasd is.

    Waarover ben je dan niet verbaasd?

    De ander wordt vervolgens boos op degene die niets gezegd heeft en zegt dat dat vrijwel niets zeggen laster is.

    Wellicht weten jullie iets van elkaar, maar maak ons er dan ook deelgenoot van.

  • Pistier

    Begin eerst maar eens met te zeggen wie je bent, flink zijn met je uitgesproken mening.. Maar zo moedig zul je wel niet zijn zoals de meeste stumpers hier.

    P.

  • Dranghekbewaker

    tja Frank,

    Ik weet ook wel dat iets meer is dan niets en dat dan een reactie minder is dan de werkelijkheid en ik vervolgens te diep op de stof inga en de ander weer niets weet van een materie die ie sowieso al niet begrijpt, vervolgens snap ik het ook niet meer en wordt jij er ook niet wijzer op waarna de andere forumleden zich afvragen waar het overgaat en vervolgens iets gaan vertellen waar het wel of niet over gaat en de misverstanden zich zo ver ophogen dat we iets zeggen over niets dat in werkelijkheid wel waar is.

    niceday4you2

  • Rik

    Geachte heer Dranghekbewaker,

    U bent wel degelijk een proleet wanneer u mensen hier met naam en toenaam zwartmaakt zonder uw eigen identiteit bekend te maken. Ongeacht de inhoud van de materie is dat een rotstreek van het zuiverste water.

    1234567890.

  • Dranghekbewaker

    Als jij zegt wie jij bent zeg ik het ook, wel zo eerlijk he, en dat is een belofte hoor. Ik neem aan dat je achternaam niet echt pistier is.

    niceday4you2

  • Dranghekbewaker

    Wat is er mis met zuiver water?

    Maarja en rotstreek is het wel een beetje natuurlijk.

    niceday4you2