proloog tour de france

  • Thomas

    GOED!! na al het gezeur van de vorige pagina´s vind ik het maar weer eens tijd worden om het over wielrennen te hebben. Al hoe wel als ik het over de tour ga hebben dan wordt je meteen weer uitgemaakt voor zo´n tour poule spel mannetje……

    Wie zal de proloog gaan winnen?

    Mcgee (dit jaar wel erg uit vorm!)

    Monreau (is wel weer lang buiten spel geweest!)

    r. verbrugghe (uitgeblust door de ronde van italie?)

    Mattan (knalt maar zo´n nu en dan?)

    Jalabert (beetje een ex tijdrijder)

    Brochard (te oud?)

    Millar (te dronken uit australie gekomen?)

    Ik hou het maar op die bekende Amerikaan!

    Wat denken jullie ervan?

  • Hans

    Als mattan de proloog wint eet ik mijn schoenen op, die jongen rijdt absoluut niet naar het podium in de proloog. Moreau heet meer kans. Jalabert is een aardige jongen, maar de proloog kan hij niet meer winnen. Brochard is oud ja. Millar is engels en een vervelende smurf, betekent niet dat hij niet kan winnen hoor. Ik geeft verbrugghe de meeste kans of rous

  • siegfried

    Verbrugghe , Moreau en I.G. de Galdeano

  • Kobe

    In de ploeg van die bekende Amerikaan zitten er wel meer die mee gaan doen voor de proloogzege. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog mannen als Hruska, Botero, Hushovd, Tauler, Bodrogi en Igor G d G.

    En praat alsjeblieft niet Mart Smeets na met je dronken uit Australie gekomen Millar. David heeft afgelopen winter klierkoorts/Pfeiffer gehad en komt momenteel sterk terug richting z'n topniveau, hopelijk pakt ie die eerste gele trui.

  • Matthijs Thielemans

    http://www.letour.fr/2002/fr/infos/parcours_etape_00.html

    Het lijkt me een parcours waar je nooit in je ritme kunt komen, met onderweg een klimmetje van 500m. aan 7% en “aankomst bergop”.

  • Ad

    Leuk.

    Reageer je serieus op een serieuze posting, zie je je berichtje 2 uur later niet meer terug…….

    Dan nog maar eens geprobeerd.

    Ik wil jullie grijze hersencelletjes eens activeren……ik zie (mits hij start) een gevaarlijke outsider in een Jim Morrisonfan uit Lugano, die vorig jaar zijn Tourdebuut maakte……

  • Thomas

    je hebt vroeger met David geknikkerd? oh nee…… je vind Mart Smeets (die al zo´n 25 jaar in de sportverslaggeverij zit) een nietsnut….

  • Kobe

    Ja ik verwacht Rubens ook wel bij de snelle mannen in de proloog, zie hem echter nog nergens op de tourstartlijsten staan.

  • k

    hh

  • Franck

    duss..