Chatten met ducrot op nos.nl , 17.00 uur

  • krasnikov

    Chatten met Maarten Ducrot op nos.nl

    Vanaf 17.00 uur

    mvrgr.

  • Massimo

    Hemmeneggs kan ook weer gewoon Ducrots GSM-nummer online kwakken. :D

  • krasnikov

    Ook dat is onderdeel van het nieuwe wielrennen heheheh:)-D

  • Goozzer

    Dat zou zo'n slecht idee niet eens zijn. Ik denk dat het de verslaggeving ten goede zou komen. Dan kunnen we 'm af en toe wat bijsturen en van nuttige informatie voorzien…

  • Massimo

    Heb z'n nummer hier nog wel liggen Goozzer. Hemmeneggs plaatste het vorig jaar. Zo aso ben ik natuurlijk niet.

  • krasnikov

    NOS videochat 3-07-09

    Vrijdag, na het NOS Journaal van 17 uur kan u wekelijks videochatten over een uitgekozen nieuwsonderwerp. Daarbij kan u vragen stellen aan de studiogast.

    Vanmmiddag kunt u vragen stellen aan Maarten Ducrot over de Tour de France. Deze oud-wielrenner reed zelf de Tour de France en geeft tegenwoordig commentaar bij de televisie-uitzendingen van de Tour.

    Bij hem kunt u dus terecht met al uw vragen over de Tour, Tom Boonen, doping en alles wat verder onlosmakelijk verbonden is met het grootste wielerevenement ter wereld.

    U kunt hier alvast uw vragen stellen.

    http://www.nos.nl/nosjournaal/chat/index.html

    Voor de ongelovigen tis vanmiddag

  • Massimo

    Al een vraag ingestuurd:

    Beste Maarten,

    Wat vind jij nou van Rinaldo Nocentini?

  • krasnikov

    Hey Crootjuh ,

    Wat zijn de kansen dat j.j.Oroz hoge ogen scoort deze tour , is toch zeker een jonge om in de gaten te houden , top tien moet zeker mogelijk zijn.En in de etappes zonder oortjuh gaat deze knaap laten zien wat het nieuwe fietsen inhoud.

    mvrgr.

  • glennverburg

    misschien moet iemand hem vragen of hij hier in het topic kijkt tijdens de uitzending. Dat scheelt een hoop ellende en is voor hem ook makkelijker dat hij eindelijk weet wie er echt in de kopgroep zit(:D

  • apenzoon

    Och jongens toch, wat ga ik hier misbruik van maken. >:D<

    “Hee Maarten, ik zal je een leuk verhaal vertellen. Gerben Karstens, daar heb jij nog mee gefietst Maarten, die hield wel van een geintje, dan demareerde hij uit het peloton en verstopte zich dan in de bosjes, vervolgens sloot hij dan weer achteraan aan in het peloton en het peloton maar achtervolgen. hahahaha.”