GL wil rondemisters bij Giro d'Italia

  • malheur

    Dit is zoiets waar je mond van open valt om hem gelijk met angstzweet weer dicht te klappen…

  • Hoentie

    Brokeback 53x12?

  • Stephan

  • Tommeke

    Roze trui dan maar voor Tom Boonen

    Kan hij die trui ook feilen voor de “Oude kneeder in Reet”

    Zie http://www.bakkerswereld.nl/nieuws/tom-boonen-veilt-trui-voor-getroffen-bakkers-%286241%29.html

  • Oudesluis Dronken Thuis

    Iemand nog voor uit het hol demarreren?

    Kom op zeg, dit slaat nergens op. Ik heb zojuist vanuit 3 e-mail adressen doodsbedreigingen geuit, waarvan 2 ook uitvoering zullen vinden(huh?P)

  • MFW

    En lekker warm rijden voor de proloog op de homotrainer! (:D

  • ziezo

    Van de reacties op dit bericht wordt al duidelijk waarom dit een slecht voorstel is: het roept alleen maar meer homofobie op. Maar goed, de heer De Goede heeft de media gehaald.

  • malheur

    Opflikkeren :D met je homofobie! Het is gewoon een héél slecht, wielergeralateerd idee.

    Ik heb niets tegen homo's maar met dit soort ideeen… (ook nog eens geopperd door deze

    of gene om een homuseum te bouwen in Amsterdam, wat moeten we dáár gaan zien?)

    Ik vind gewoon die gaypital-lobby ridicuul en als ze zich dan ook nog eens met de giro

    gaan bemoeien mag daar best de draak gestoken mee worden, punt.

  • Bart T.

    Helemaal mee eens. Daarnaast het idee dat Amsterdam een gay capital is, is net zo achterhaald als dat Carthago een wereldstad is. In ‘tolerant’ Nederland word je inmiddels op je bek geslagen als je homo bent en je komt de verkeerde tegen, dat is in Madrid en Berlijn ondenkbaar.

  • Massimo

    GroenLinks en wielrennen? Dat komt nooooooooit meer goed!

    Ik stel me overigens wel kandidaat om Femke te zoenen als GL de verkiezingen wint (ook als ze die verliest overigens).