Werken bij een wielerploeg

  • König

    :D

  • Rudy T.

    Ik was serieus.

    Volgens mij waren ze bij Skil bv druk op zoek naar een verzorger eerder dit jaar maar lagen die niet voor het oprapen. Als goeie mekanieker kun je vast ergens aan de slag. Al is een kruiwagen en wat ervaring wel een pre denk ik.

  • Frederik D

    Ben je goed en snel als mechanieker? Heb je er veel verstand van en er veel vaardigheid in? Zo ja, misschien kun je beginnen bij een amateurploeg.

  • Frederik D

    Af en toe is het ondankbaar werk, dunkt me. Je doet je uiterste best maar je wordt niet openlijk gewaardeerd omdat er andere zaken belangrijker zijn (of lijken).

  • guidre

    zorg dat je heel goed aan een fiets kan werken. En dat wil zeggen alles.

    Ook wielen maken herstellen enc.

    Wat ook heel belangrijk is tegenwoordig met de rijdende woonwagens en camions, is dat je een rijbewijs hebt voor met de camion te kunnen/mogen rijden.

    Maar wat ook heel belangrijk is: relaties.

    Zorg dat ze je kennen (positief), en dat ze weten wat ze aan je hebben.

    Ook moet je ervoor zorgen dat je in het begin free-lance meekan.

    En dat je zelfstandige bent.

    succes

  • Gerbi

    Weet niet in welke hoek van Nederland je woont Pino, maar ik weet dat een ploeg concreet op zoek is naar een mechanieker.

  • pino

    Wederom allemaal hrtelijk bedankt voor de nuttige reactie. Ben weer wat wijzer geworden. Uiteraard is fietsen maken een hobby van me, maar of ik over voldoende cappaciteiten beschik om meteen alles te kunnen doen weet ik niet. Natuurlijk is alles te leren… Maar het echte fingerspitsengeful komt met de jaren denk ik. Maar… Dit is natuurlijk geen opensollicitatie op het forum ;-)

    Nog een ding, ik woon in het zuid oosten van het land en heb bus en vrachtwagen rijbewijs.

    Ik ga er eens goed over nadenken en eens kijken of ik iemand kn spreken die me kan helpen. Thanks voor alle input.

  • ton duk

    zuid oosten van het land…aha

    beste Boris

    ik zoek nog een mecanicien bij mijn virtuele wielerploeg !!!

    gr Ton DUK

  • Gerbi

    Als je interesse hebt Pino, zoek maar eens contact.

  • Massimo

    Met wie moet hij contact zoeken? Een mailadres was handig geweest……