Dempster wintersberger zet fietsen op een hold!

  • Michael van Meerland

    Baantalent Dempster Wintersberger heeft besloten om zijn wielercarriere tijdelijke stop te zetten.

    de focus is niet meer 100% en hij heeft geen zin om aan te rommelen.

    Erg jammer!

  • Puncheur

    Erg zonde, naar wat ik vernomen heb kon niemand zoveel ijzer wegtrappen in de sportschool als deze man, alleen kreeg hij al deze brute kracht nooit goed op de pedalen. Misschien dat deze VDB van het baanwielrennen over een jaar met frisse motivatie weer op de planken staat!

  • Oudesluis Dronken Thuis

    Courage voor de Demp…

  • Soigneur

    Ik heb Dempster enkele malen gezien op de baan en was altijd erg enthousiast en gepassioneerd over zijn sport. Jammer dat zulke jongens vanuit de bond zo weinig aandacht krijgen want zo wordt het baansprinten in ons land nooit wat..

  • stinkie

    Deze jongen kan gewoon helemaal niet fietsen en rijdt amper sneller dan het fenomeen Michael Veen.

    Als je op een NK niet sneller kan rijden dan de gemiddelde duurrenner die ook even mee komt doen (levi heimans), dan ben je geen serieus sprinter. Alleen doordat er zo weinig sprinters zijn, ben je al heel snel de 10e sprinter van het land.

    Niemand wordt slechter van het feit dat deze jongen er mee stopt

    maar ik snap niet dat hij niet gewoon blijft rijden voor zijn plezier? dat is toch waar het om gaat of was het een prof?

  • ullrich

    Erg jammer!

    het was een klasbak!

    2 jaar terug op het nk had teun mulder grote moeite met hem!

  • DeRosa

    Fietste bij Team Stiga van Klaas Boskemper.

    Respecteer zijn beslissing maar toch verdomde jammer.

    Succes en hopelijk komt de honger weer terug!

  • de_pistier

    Heb altijd al gezegd dat hij meer een keirincoureur is, ik zie Heijmans nog niet van hem winnen in deze discipline! Bij zijn comeback kan hij de kracht die in de benen zit (benen die al menig vrouw het hoofd op hol gebracht hebben) weer tonen, let maar op.

  • chipo

    Het is en het blijft een mooie mario!

  • don alejandro

    Wat is eigenlijk zijn beste prestatie? kan geen fatsoenlijke uitslag van hem vinden?

    We posten toch niet als iedere amateur A of sportklasseloser er mee stopt?

    Mods —> Verwijderen??