Patrick Lefevere en het grote vraagteken

  • diravi

    Over Museeuw kent u het verhaal wel. Wespen, gesneden brood en recent ook zijn bekentenissen dat hij gedurende zijn hele carrière doping heeft gebruikt.

    Wanneer heeft Museeuw dat opgebiecht? Is mij volledig ontgaan.

  • JW

    Ik vroeg me ook al af of ik dat gemist had.

  • Giantt

    diravi Schreef:

    ——————————————————-

    > Over Museeuw kent u het verhaal wel. Wespen,

    > gesneden brood en recent ook zijn bekentenissen

    > dat hij gedurende zijn hele carrière doping heeft

    > gebruikt.

    >

    > Wanneer heeft Museeuw dat opgebiecht? Is mij

    > volledig ontgaan.

    Wel weer typisch dat een van de weinige Belgen dan alleen weer hier op in gaat…

  • JW

    De Nederlanders gaan er blijkbaar voetstoots vanuit dat de bewering klopt. Murw gebeukt door de “dopingschandalen” bij Rabo ?

    Toch lijkt het me een terechte vraag.

  • tja

    Het verschil in dopingmoraal tussen Nederland en België is inderdaad opmerkelijk. Ook weer niet zo verrassend natuurlijk, gezien de resultaten van beide landen de laatste jaren.

  • Il Re Leone

    Nog een voorbeeld afgelopen maandag in het progamma Reyers Laat:

    Lieve van Gils vs Mark Coucke over de Case Armstrong en het antwoord van de UCI.

    van Gils: bij Lotto heeft u ook te maken gehad met het aantrekken ven verdachte renners

    ( lees: Dekker en Kohl)

    Coucke: jazeker dat waren renners met een verdachte reputatie maar zonder bewijs van

    doping gebruik. Dat zal mij niet meer gebeuren sinds dit jaar, renners met enige verdachte

    reputatie worden bij Omega niet meer gecontracteerd.

    Dan verwacht je van Lieve de volgende vraag: maar u bent dit jaar wel in zee gegaan met dokter

    Jose Ibarguren een man met een verdachte reputatie.

    Maar Neen tot mijn grote verbazing wordt Coucke niet aangepakt of enigzins op de pijnbank gelegd.

  • Blueprint

    Ik twijfel inderdaad niet aan de integriteit van Lefevere :)

  • Aerts

    Laatst nog toen het verhaal over Armstrong bekend werd gemaakt. Toen gaf Museeuw een reactie waaruit bleek dat hij zijn hele carriere doping had gebruikt.

    Maargoed dat wisten ‘we’ al langer, dus om nou hierover te vallen is nogal dom.

  • Sijbriskie

    (tu) Lefevere vervult me om al deze uitstekend verwoorde redenen al jaren met weerzin.

  • malheur

    Dat heeft hij, tussen de regels door, niks concreets aan, door laten schemeren in een, mijns inziens hypocriet, voorstel om amnestie te verlenen aan het gehele wielerverleden.