Niermann 6 maanden op non-actief na epobiecht

  • Spaak

    Als dat zo is, dan heeft Gilbert ook een probleempje…

  • Art

    Dat was gewoon in in die tijd. Ik herinner me dat het gewoon mode was om je gehele haar of een deel daarvan te laten blonderen. Ik zie daarin niet echt een connectie.

  • Eddy Veen

    In de desbetreffende lichting zijn ‘oplichters als Niermann’ veel talrijker dan oprechten als Matthé Pronk. Moeten die dan allemaal levenslang worden uitgebannen?

  • JW

    1. Dit gaat over Niermann, niet over Dekker;

    2. Iedereen bij de Nederlandse teams heeft tot 1 april de tijd om een verklaring af te leggen. Die zal er dus voor die datum komen, neem ik aan.

    3. Om bij elke verklaring, en bij elk item daar tussendoor, één specifieke renner opnieuw op de korrel te nemen op grond van vermoedens lijkt me overdreven.

    Voldoet Dekker aan jouw verwachtingen als hij onschuldig zou zijn (wat nog steeds ook mogelijk is ! ) en om de geloofwaardigheid te bevorderen maar een positiere verklaring af zou leggen ?

    .

  • waaaat

    De Rabobankopleidingsploeg blijft voor nu buiten schot. Is dat terecht? Prima mogelijk dat daar ook gebruikt werd.

    Volgende week vertelt T.Dekker alles.

  • Blueprint

    Levenslang uitbannen is juist niet levenslang uitbannen. Dan houdt iedereen gewoon zijn mond.

  • Blueprint

    Belgen gebruiken geen doping!

  • PieterPuk

    JW, je hebt gelijk. Laten we 1 april maar eerst afwachten.

    Ik gun TJS de overwinning namelijk wel maar E Dekker als ploegleider (nog) niet. Dat is mijn achterliggende probleem.

  • Ger

    (tu)

  • Oelan-Bator

    JW Schreef:

    ——————————————————-

    > En “types als jij”, die niet onder een inlognaam,

    > maar lekker anoniem verdachtmakingen spuien,

    > lijken me niet degenen die bijdragen aan

    > geloofwaardigheid van de sport.

    > .

    (tu) (tu)