www.wielerprikbord.nl online

  • Franky

    De ‘rommeligheid’ heeft zijn charme. Zou je kunnen testen hoe het eruit ziet als je alle topics gewoon onder elkaar zet? Verder ziet het er verbazingwekkend goed uit. Dank!

  • Zomaar wat vragen

    Waaruit blijkt dat het wielerprikbord van startpagina definitief gaat verdwijnen?

    Enkel omdat Ingewijde dat meldt op http://wielrennen.startpagina.nl/prikbord/17296703/prikforum-definitief-finito-1-oktober#msg-17296703 ?

    Wie is Ingewijde en wat is zijn bron? Ik kan immers ook wel wat roepen.

    Waarom zou er geen nieuw wielerprikbord komen op de startpagina zoals dat ook al met andere startpagina's is gebeurd?

    Waarom zou wielrennenstartpagina wat dat betreft de uitzondering zijn en geen nieuw forum krijgen?

    Is het initiatief om met www.wielerprikbord.nl te beginnen daarom niet voorbarig?

  • Robobas

    Helemaal blij met het nieuwe prikbord. Sterk werk Spaak!

  • Leon.

    Prima initiatief !!!

  • Dennis

    Top,

    Dus hier tot 1 okt en dan verder op…

    Echt helemaal blij!

  • TomDJ

    Super initiatief!

    Gelijk aangemeld.

  • SJ

    Hulde voor het initiatief!

    Zelf zie ik ook graag alle topics onder elkaar, zodat je lekker makkelijk kan scannen op (non-)nieuws. Verplicht registreren vind ik overigens alleen maar een pré, want de niet-geregistreerden op dit prikbord zijn vaker niet dan wel een toevoeging…

  • ton duk

    Carlos Danger Schreef:

    ——————————————————-

    > Hou het Riff-Raff

    > buiten…

    Te laat , ik zie Sijbriskie al reageren…

    gr Ton DUK

  • Eindhovuh

    Omdat steeds minder functionaliteiten het hier doen, dit prikbord er vaak uitligt, de webmaster het ook heeft opgegeven.

  • Cyclad

    Het is mij wel duidelijk dat JWC de omzetting naar het nieuwe prikbord niet meer wil redigeren en beheren.

    Ik snap dat overigens heel goed.

    JWC kennende is hij heel erg blij dat een ander (Spaak, alle credits zijn voor jou!) de prikpagina voortzet in een opzet die zoveel mogelijk lijkt op de huidige prik.

    Laten we niet vergeten dat JWC vanaf het ontstaan van de prikborden op een formidabele wijze dit forum heeft beheerd.

    Altijd bereid tot discussie buiten het prikbord om, streng doch uiterst rechtvaardig.

    JWC, bedankt voor alles!

    Heb me overigens nu ook aangemeld voor het nieuwe wielerprikbord, men is gewaarschuwd :-)