Dimitri de Fauw kapot gemaakt door wielerwereld (QuickStep)

  • PietvZ

    Onzin, die ontboezemingen waren er al veel eerder. Maar over de motieven van Dedeckere heb ik zeker ook mijn twijfels.

  • PietvZ

    Jonge, jonge, hoe dom kun je zijn? Ik hoop dat Lefevere je onmiddellijk aanklaagt wegens smaad. Maar ja, lekker anoniem, hè.

  • Lukas

    Tsja, ik vertrouw Dedecker ook niet bepaald, maar als hij een bandopname heeft, dan zou ik zeggen, laat maar horen..!

    Weten we meteen wie hier de waarheid spreekt.

    Daarbij snap ik niet welk politiek eigenbelang hij hiermee zou dienen. Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Vlaamse wielerfan er blij van wordt, mocht hij de waarheid spreken.

  • detto pietro

    bedankt dokter zumo.

    kunnen we dit projecteren op coureurs die goed presteren cq. goed gepresteerd hebben ?

  • sander

    Hebben jullie dat opiniestuk van Dedecker ook gelezen op z'n site? Echt weer genoeg reden om die vent aan te klagen en weer een schadevergoeding te eisen! Heb hier de links naar de video's van Actua TV en het opniniestuk verzameld: http://wielrennen.blog.nl/doping/2009/11/10/dedecker-de-fauw-kapot-gemaakt-na-biecht-over-quick-step

  • Massimo

    Zeer triest van die Dedecker om amper een week na de dood van De Fauw hiermee (wederom) uit te pakken. Alles hierover is al eens gezegd, en de waarheid zal toch wel nooit bekend worden. Dit riekt gewoon naar goedkoop scoren en lijkenpikkerij. Bah!

  • aartstyle

    Of hou je mond, of kom maar op met die tape. Als het echt zo is zal de familie de Fauw hier wellicht geen problemen mee hebben. Is het niet zo en een onzin verhaal van Dedecker dan zeg ik aanklagen die hap!!!

    Ik denk dat het resultaat wel weer ergens in het midden komt te liggen……

  • Blueprint

    Inderdaad, maar helaas was het allang bekend dat sommige mensen geen fatsoensnormen kennen…

  • Observer

    Laat deze jongen met rust!!

    Vlaamse eikel van een praatjesmakende ‘politicus’ Grote Schande!!

  • ko

    @malheur wat is er mis met Geert Wilders?? niets toch of volgens jou wel. hij zegd alleen wat een ander denkt en daar is niets mis mee