Dimitri de Fauw kapot gemaakt door wielerwereld (QuickStep)

  • malheur

    Ik kan altijd enorm lachen om zaken als “hoofdoektax” en zo, maar meneer Wilders heeft alleen maar onzinnige,

    tenditieuze en vooral volstrekt onuitvoerbare ideeën.

    Mohammed B is gewoon één randdebiel en in Knauwistan zullen die etters wel gewoon hun eigen torens hebben

    opgeblazen ten bate van de oorlogsindustrie zonder welke ze de begroting niet rondkrijgen.

    Het geloof is gelukkig tóch ten dode opgeschreven hiero, de hoofddoekjes worden kleiner en kleiner tot het

    uiteindelijk een modieuze “gadget” wordt die net zoveel sufs uitstraalt als dat hippie Buddha-gedoe.

    En dan moet ik een beetje die “as van het kwaad”-lulkoek van meneertje peroxide aanhoren, en denken dat hij

    écht wat voorstelt met zijn lachwekkende kruistochtje? Hij heeft er recht op, dát wel.

    In elk land hebben ze tegenwoordig wel een showaap die zogenaamd “de stem van het volk vertegenwoordigt”.

    Soit, houdt niet in dat ik de gecombineerde stem van het totaal aan onnozelaars aan hoef te horen toch?

  • Birillo

    Wat is hier anoniem? Is de identiteit van de bron onbekend of mag die niet onthuld worden? Een goede journalist heeft nooit bronnen waarvan hij de identiteit niet kent, wel bronnen waarvan hij de naam niet mag zeggen.

  • luc

    Het is heel ongepast van Dedecker om enkele dagen na de dood van Dimi die koeien weer uit de sloot te halen, ongeacht of er iets klopt van zijn gewauwel.

    Verder hoop ik toch dat alle mensen die Dimi hebben dwarsgezeten toch enkele nachtjes wakker liggen.

  • MWF

    Met anoniem bedoel ik in dit geval dat ik naam van die insider die mij dat vertelde voor me houd.

  • ridley

    kijk eens naar volgende link

    http://www.nieuwsblad.be/video/videoPlayer.aspx?videoId=516050&cat=7&subcat=13