Wereldkampioenschappen Weg 2014 - Ponferrada (Het laatste (koers-) topic)

  • DeRosa

    Terpstra heeft een geweldige P-R overwinning behaald maar verder niets bijzonders heel het seizoen.

    Keuzes zijn aan de bondscoach.

    Haal je Terpstra binnen de Nederlandse ploeg dan haal je ook troubles binnen !

  • eRCee

    In 2016 zal ze er wel weer staan.

  • JW

    Inmiddels zijn ze al een stuk op pad.

    Nog maar 221,6 km km te gaan.

    Vier leiders, die 4'30"voorsprong hebben.

    En de regen is op de afspraak.

  • Rudy T.

    En 6 in Vlaanderen en 2 in Harelbeke en ddv gewonnen….

    De beste klassieker uitslagen van een Nederlander sinds jaren. Begrijp nog steeds niet dat hij niet rijdt.

    Als ze bang zijn voor problemen ga dan gewoon alleen met Terpstra en laat die andere 8 thuis.

  • JW

    Nog slechts 200 km, en de voorsprong bedraagt al 11 min.

    De vier lijken op weg het peloton te gaan dubbelen

    In elk geval een andere ontwikkeling dan voorgaande dagen

  • Jan Blok

    Messieurs, wat is de starttijd en wanneer wordt de finish verwacht? Ik moet een dag met mijn schoonmoeder een beetje handig indelen.

  • Rudy T.

    Bijna een kwartier, de winnaar rijdt van voren

  • Zorro

    De huidige weersomstandigheden van de koers, zijn prima voor Terpstra. Jammer van zijn afwezigheid.

    Volgend jaar dan maar wereldkampioen worden, over de semi kasseien in Richmond

    https://www.google.nl/maps/place/Libby+Hill+Park/@37.5269186,-77.4176186,3a,90y,100.53h,59.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1s-RjvKcD3SnmSBYy8qGd_iQ!2e0!4m2!3m1!1s0x89b110e4a2a0526d:0x4c4d4b85f185e474!6m1!1e1

  • Rudy T.

    En kvasina is de beste van de kopgroep. Altijd goed op WK's. Vanaf 2005 vaak rond de 30 e stek gefinished. Prima wereld kampioen wmb.

  • JW

    De start zal om 10.00 uur gaan plaats vinden. Dan kun je je schoonmoeder met koffie en gebak al in een goed humeur en pauzestand hebben gebracht.

    De finish verwacht ik, gezien het huidige tempo, omstreeks 17.23 uur.