Wereldkampioenschappen Weg 2014 - Ponferrada (Het laatste (koers-) topic)

  • Tinuz

    Van de Nederlanders hoef je niks te verwachten in elk geval, ook al omdat er al 6 staan te douchen…

  • shake

    Tinuz Schreef:

    ——————————————————-

    > Van de Nederlanders hoef je niks te verwachten in

    > elk geval, ook al omdat er al 6 staan te

    > douchen…

    En dus nog drie over om het gehele podium te bezetten ;-)

  • JW

    Achteraf gezien hebben die Polen het toch niet zo dom gedaan.

    Lekker bijgeklust, al die Euro-bijpassers daarmee mooi in slaap gesust, en uiteindelijk ook nog het winnende lot….

    Het was dus toch een kwestie van zelfvertrouwen !

  • Anony

    Valverde mag ontploffen.

    Chapeau Gilbert, bravo Greg en andere Belgen. Gefeliciteerd Kwiatkowski.

  • Walnoot

    Valverde deed natuurlijk niets verkeerds, het was meer dat Breschel ook nog in de weg reed. Greg heeft altijd al problemen met plaatsen en denken in de sprint, dat heeft hem al veel ereplaatsen gekost. Maar goed, dat naïeve is natuurlijk ook een van de redenen dat hij zoveel fans heeft.

    Hup Greg, hup Valverde, hup Kwiat! En fuck die wieltjeszuiger van een Gerrans.

  • Groetjes van Massimo in Spanje

    Ik wil mijn gelijk niet halen hoor. (Of wellicht toch een beetje, grapje natuurlijk)

    Massimo Schreef:

    ——————————————————-

    > En ook meteen leider. Grote concurrent Wiggins al

    > bijna op een halve minuut.

    >

    > VSS WK:

    >

    > 5 sterren voor de Pool met flaporen

  • eRCee

    Niemiec heeft toch niet gewonnen?

  • Andere Peter

    Ik besef dat België voor Gilbert een monument zal plaatsen dat even groot en lelijk is als het Atomium, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat zijn ridderlijkheid slecht uitpakte. Juist doordat Gilbert en Van Avermaet daar met zijn tweeën zaten staken de anderen geen poot uit. Zit Gilbert daar niet, dan heb je tenminste nog kans dat er samenwerking op gang komt. Het werk van Gilbert zou alleen een chapeau verdienen als hij Kwiatkowski zou hebben teruggepakt. Dat lukte niet.

  • Denemarken

    Wie was eigenlijk die Deen die meezat in de kopgroep waar Kwiatkowski naar toe sprong? Op de NOS sprak men van Juul-Jensen en dat hij 22 jaar zou zijn. Maar Juul-Jensen is geen 22 jaar maar 25 jaar. De Deen die wel 22 jaar is is Michael Valgren. Dus nu twijfel ik wie die Deen nu eigenlijk was. Denemarken reed overigens een prima koers. Breschel lijkt weer terug na zijn avontuur bij Rabobank, mooi.

  • Rudy T.

    Was valgren, de winnaar van de laatste twee LBL voor beloften. Reed echt een goeie koers voor een eerstejaarsprof….